بررسی میزان آشنایی و به کارگیری فناوری های هوشمند و ارتباط آن با مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه کتابداران کتابخانه های عمومی استان اردبیل
انقلاب اینترنت حاکی از آن است که فناوری های جدید می توانند بر ابعاد گوناگون کسب و کارها مؤثر باشند. امروزه با فناوری های جدید مانند اتصالات و ارتباطات بی سیم و سنسورهای آن، ارتباطات همه جایی امکان پذیر شده است. اعتبار یک سازمان موفق بر پایه روابط بلند مدت با مشتریان بنا می گردد. مشتری کلید موفقیت سازمان و هر فعالیت تجاری، اقتصادی و خدماتی است. هدف پژوهش حاضر بررسی میزان آشنایی و به کار گیری فناوریهای هوشمند و ارتباط آن با مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه کتابداران در کتابخانه های عمومی استان اردبیل است. این تحقیق برحسب هدف کاربردی و براساس شیوه گردآوری داده ها، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل تمام کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی استان اردبیل است که تعداد آن ها180 نفر تعیین شده است. به دلیل محدودیت جامعه آماری و اهمیت پاسخ آنها از روش نمونه گیری تمام شمار استفاده شده است. برای گردآوری داده های مورد نیاز پژوهش از پرسشنامه استفاده خواهد شد . که روایی آن از طریق اعتبار صوری و پایایی آن با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ انجام خواهد شد. برای تجزیه و تحلیل داده های مستخرج از پرسشنامه از نرم افزار SPSS استفاده خواهد شد .
کارشناسی ارشد-1397
.
رشته: علم اطلاعات و دانش شناسی - مدیریت اطلاعات و دانش
.
پدیدآور: بهرام عادل مرنی
.
استاد راهنما: رضا کریمی
.
استاد مشاور: یعقوب نوروزی
.
دانشگاه قم، دانشکده ادبیات و علوم انسانی
.